Re: binoviewer.

  • From: ole fastrup <morkemand1@xxxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 10 Nov 2010 21:15:06 +0100

Kære Viggo
Hvad så, skriver du...!
Ja, der mangler jo nogle duellanter[?]. Erik Persson var så venlig at udlåne
et sæt, som jeg sammenlignede med Niels Haagh's.
Sammenligningen var selvfølgelig urimelig og var heller ikke ment som som
sådan. Men jeg har ikke haft andre gode oplevelser med bino viewer, end den
med Niels Haagh's.
Jeg har fået flere beskrivelser og anmeldelser. Men jeg vil stadig gerne se
i nogle stykker og tager da med kyshånd imod Viggos tilbud.
Viggo, sender du sættet - eller hvordan gør vi i praksis... Der er 92 km fra
Spolen til Thisted V...
Mørke hilsener

Ole