astrofoto konkurrence

  • From: Jesper Grønne <fotojesper@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 7 Feb 2010 12:51:57 +0100

Hej folkens.
På trods af det svingende vejr, så laves der mange flotte
astrobilleder rundt omkring.
Jeg vil gerne lave en lille konkurrence på AstroPhoto.dk/Gallery med
en præmie til vinderen.
Forhåbentlig synes nogen at det kunne være spændende, og måske kan
nogen også tænke sig at vinde præmien.

Se lidt mere om konkurrencen her:
http://astrophoto.dk/gallery/displayimage.php?pos=-702

For at deltage, skal man være tilmeldt og logget ind, oploade billeder
(max. 1800 pixels og 1800 kb), tilføje keyword/nøgleord "2010" i
billedets data. Så deltager man i konkurrencen. Allerede oploadede
billeder kan også deltage, blot ved at tilføje nøgleordet "2010" i
billedets data (klik "redigér beskrivelse" under billedet).

Konkurrencen starter nu - og slutter ved udgangen af marts måned 2010,
så er foråret på vej.
Man kan deltage med så mange billeder man ønsker, og det er brugerne
selv der afgør hvem vinderen bliver, ved at give de deltagende
billeder mellem 0 og 5 stjerner.

Jeg håber på at I gider deltage og ikke mindst stemme på billederne og
være med til at afgøre resultatet.
Man kan i øvrigt kommentere billederne, så der under hvert billede
vises både kommentarer og status med hensyn til stjerner.
Man kan kun stemme på et billede én gang.
Man kan løbende følge med i status ved at vælge albummet "2010
Competition" :
http://astrophoto.dk/gallery/thumbnails.php?album0
og derefter klikke på knappen "Topkarakter".

Man kan også i albummet holde øje med "Mest viste", "Nyeste
kommentarer" og "Nyeste uploads"

Med venlig hilsen

Jesper Grønne
www.AstroPhoto.dk