Re: Venuspassagen - fede optagelser!

  • From: "Claus Jensen" <MrJensen@xxxxxxxx>
  • To: <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 11 Jun 2012 21:35:00 +0200

Hej Torben

Var det ikke sådan du så det???......

Nå spøg til side - fantastiske billeder vi havde i KAF lejlighed til at se
passagen
i vores H-alpha sammen med 500-600 fremmødte ved Charlottenlund Fort.
Her bemærkede Lars Spatxek og undertegnede at vi så Venus omkring 4 min.
ekstra end visuelt :-) Der var konstant kø på 50-60 personer ved 12" men den
sidste
kontakt delte jeg med Lars.

Hilsen Claus