Stjerner?

  • From: "Claus Jensen" <MrJensen@xxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 25 Jan 2010 22:18:03 +0100

Hej Allesammen
Jeg har et lille problem som jeg håber I kan hjælpe mig med.
Jeg var ude og kigge i min kikkert her til aften - og der var en
masse små lyspunkter i okularet - hvad er det?
Så prøvede jeg at panorere hen over himlen og blev pludselig
blændet kraftigt - hvad skyldes det?
Nedenunder denne kraftige lyskilde - under 3 af de føromtalte
lyspunkter,der lå på linie var det et stort "uldent" område?

Er der nogen der kan fortælle mig hvad dette er, jeg kan ikke
mindes at have set noget lign. meget L Æ N G E.  :-)

Hilsen Claus KAF