Re: Sputnik af Nexø: Sputnik på dagens halvvej mod Rønne eller Hasle

  • From: "Torben Taustrup" <ttau@xxxxxxxxxx>
  • To: <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 31 May 2011 18:02:00 +0200

Hej Søren

Tak for opdateringen. Det bliver jo sindsygt spændende det
her. Jeg kan lige forestille mig, hvordan raketholdet har
det i timen op til tidspunktet, hvor der skal trykkes på
knappen.
Jeg vil ønske al held og lykke med affyringen - og denne
gang håber jeg, at den famøse ventil og alt det andet
fungerer som det skal.
Hørte lige i et af indslagene fra sidste forsøg, at der
havde problemer med hårtørreren og kølingen af ventilen -
bob-bob, den var da vist kølig nok ;)

Krydsede fingre og snarligt nedbidte negle herfra.