Sol og øl

  • From: ole fastrup <morkemand1@xxxxxxxxx>
  • To: astrolist <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 5 May 2011 15:37:10 +0200

På vores gevaldige englandstur, var vi så heldige at følge det meste af et
"pinholcamera"-foredrag med Justin Quinnell. Det var meget underholdende!
Da foredraget var færdigt udstyrede han deltagerne (desværre ikke os, da vi
dumpede ind midt i foredraget) med et kamera til at fotografere Solen i et
halvt år!
Se her:
http://www.pinholephotography.org/Solargraph%20instructions%202.htm

Nu kan jeg jo godt lide øl, men jeg er samtidig mageligt anlagt. !
Mon der er nogle, som vil være med - og nogle som kende øldåseforhandleren i
Danmark?
Jeg har allerede tømt de første dåser og prøvet at skære toppen af. Det må
da kunne  gøres enklere. Jeg tænker på at købe dåserne uden låg! Vi skal jo
nok købe nogle stykker for at det er interessant for forhandleren...?
Mørke hilsener

Ole