Re: Skalamodel af solsystemet...

  • From: "John Ståhle" <john.staahle@xxxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 21 Dec 2009 15:23:29 +0100

Hvis det bliver for svært at opdage planeterne undervejs, kan man snyde
lidt og springe direkte til dem ved at skrive fx

http://www.phrenopolis.com/perspective/solarsystem/#jupiter

--
Saludos Cordiales, Med venlig hilsen, Yours sincerely, Mit freundlichen
Grüßen,

John Ståhle . Abtao 684 . Cerro Concepción . Valparaíso . Chile