SV: Øst Danmark: rør-stykke 400 mm langt 360 mm Ø efterlyses

  • From: "Soren.Jessen" <astro.soren@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 16 Sep 2010 09:07:32 +0200

Hej Niels,
Så kunststof da... :o)

Jeg mener diameter på 36 cm = 360 mm Ø

Jeg efterlyser derfor et stykke rør i kunststof/metal der kan afdrejes.

Hvis jeg nogen finder passende rør gods til mig, kender jeg et værksted der
kan afdreje det, men det er ikke hurtigt.

Jeg vil lave et "hård kondom til kikkerten", hvor "duttens midte" er
H-Alpha filterets 114 m IRF filter.
Det hele sikres med welcro låse, så vi ikke skal lave grimme huller/beslag
i/på Tubus

mvh
Søren Jessen

From:                   Soren.Jessen <astro.soren@xxxxxxxxxxxxxx>