SV: bygge anmeldelse af 10 m2. udhus som observatorium, sætter Kommunens Plan og Byg i paragraf mode

  • From: "Frank Christiansen" <frank123@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 31 May 2011 23:51:46 +0200

Hej Søren

De første mange flere tusind år var loven de 10 bud.
Senere kom jyske lov, et lille hæfte med 40-50 paragraffer.
Så kom grundloven, uha
Så er der ellers bare væltet love og forordninger på lige siden.
I dagens Danmark skal en ægproducent forholde sig til dansk og EU lovgivning
ang. ægproduktion. Den samlede lovsamling for Danmark og EU med
forordninger, cirkulærer etc.  er mere end 800.000 A4 siden.
Ps. Det kan en jurist ikke nå at læse i hele sit liv men ægproducenten skal
forholde sig til det og ukendskab til loven fritager ikke for ansvar.

De bedste hilsner
Frank Christiansen
Ps. Tag en valium eller gør som 40.000 danske gør hvert år, emigrer.