Re: SV: Test - nu med indhold :-)

  • From: Jesper Grønne <fotojesper@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 28 Jan 2013 08:16:02 +0100

Tak for forklaringen Bjarne.

Det afføder et par spørgsmål som du måske kender svaret på.

I de bølgestrukturer man ser i på Jupiter, der er en masse turbulens, men er
der også tyngdebølger i overfladen dér ?

De omtalte tyngdebølger (GW) på Solen, tror du det er nogle som amatører kan
fotografere, fx med et 60mm Coronado H-a filter ?

mvh
Jesper.