SV: Sjov bette fyr...

  • From: "Jens Jacobsen" <skaar@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 31 Oct 2009 10:40:33 +0100

Hej Mogens.

Et par tips til Guide 8, af en anden meget glad daglig bruger af
programmet.

Det kan anbefales regelmæssigt at tjekke for opdateringer, de findes
her:

http://www.projectpluto.com/update8.htm

Der er sket mange ændringer siden den version der er på CD'en kom ud.
Der er en meget lang liste på siden.

Angående brugen af to CD-drev. Det er ikke nødvendigt. Det er endda ikke
nødvendigt at have CD'er i overhovedet!
Hvia man med CD nr 1 i drevet, går ind under extras->install to hard
drive, kan man vælge at installere alt på harddisken. Jeg har dog
fravalgt polsk, japansk etc. Når den er færdig med disk 1, kan disk 2
isættes drevet, og den samme menu vælges. Nu er det muligt at vælge de
optioner der er på disk 2. Når dette er foretaget, kan man stille
cd'erne hen på hylden, og Guide 8 kører nu udelukkende på harddisk.

Mvh
Jens