SV: Kabel

  • From: "Michael Stauning" <ms@xxxxxxxxx>
  • To: <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 4 Apr 2011 15:10:48 +0200

Der findes jo et hav af muligheder, men du behøver ikke 250 stik, skærmet
kabler og hvad ved jeg. Men serfølgelig skal du have væg stik, så du bare
sætter patchkabel i.

Et billigt Cat5e kabel som er trukket uden bøjninger, hvor du ikke kan få en
tennisbold forbi, samt et par væg stik og to patch kabeler i passende længde.
Så er du kørende.

Michael.