Re: Registax version 5.1

  • From: Mikael Svalgaard <mikael.svalgaard@xxxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 8 Apr 2010 09:16:35 +0200

Hej Henrik,
det lyder meget spændende. Jeg er en intensiv bruger af Registax og de
tidligere opdateringer har hver gang medført betydelige fremskridt. Med de
datamængder jeg genererer, typisk 20-30GB pr. session er der imidlertid ikke
de store muligheder for at gemme rå-data permanent, så jeg må nok hellere se
at få lavet nogle nye serier.

Din og de andres indsats med dette projekt er unik; bliv ved med det!

-mvh. Mikael
www.leif.org/mikael