Re: Okularberegner grafisk

  • From: Niels Haagh <nh@xxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 14 Mar 2010 18:49:03 +0100

Hej Claus,
Ideen er at du kan vælge tilsyneladende felt på den venstre skyder og
brændvidde på den højre skyder. Kender du disse data kan du simulere alle
okularer.
Hvis der skal indføres flere okularer i listen bliver den meget lang så jeg
har holdt mig til dem jeg sælger.

Mvh Niels

PS. Modtager I andre jeres egne indlæg ? Det gør jeg ikke hvorfor jeg har
sendt nogle indlæg flere gange.