Observatorium på Bakkegårdsskolen

  • From: "Torben Taustrup" <ttau@xxxxxxxxxx>
  • To: "Astrolist" <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 3 Jan 2013 20:09:05 +0100

Hej folkens

På vegne af Henry Nørregaard udsender jeg denne
forespørgsel:

Hejsa

Jeg er blevet kontaktet af journalist Jeppe Lund fra
Villabyernes lokalavis.
Han har fået nys om renovation af en kikkertkuppel på
Bakkegårdsskolen i Vangede og spørger nu, om der er nogen i
Astronomisk Selskab, som ved noget om, hvornår og hvorfor
kuplen er blet installeret. Han har skrevet lidt i sin avis
om renoveringen og om evt. nye initiativer derovre:

http://m.gentofte.lokalavisen.dk/singleFrontpage.pml?id=2012712109801&redirect=true

Han vil gerne følge op på sagen.
I artiklen er der også oplysninger om en gruppe under
Vangedes Venner med meteorolog Ulrik Ankjær Borch som
ankermand. Gruppen er særlig interesseret i at arbejde med
sagen

Er der nogen, som kan bidrage her -- eller som evt. kender
folk i området eller med tilknytning til skolen?
Send gerne en besked om det til mig - hn@xxxxxxxxxxxxxx -
eller henvend jer dierekte til Jeppe Lund.
Hans telefon er: 4590 8256 og mailen er :
jeppe.lund@xxxxxxxxxxxxxx

mvh Henry

Torben Taustrup
TOC Observatory homepage