Nyt Folkeobservatorium

  • From: Mette & Lars Spatzek <spatzek@xxxxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 12 Aug 2010 22:09:46 +0200

Kære  alle!

Lad det ikke blive ved test-mails.

Kroppedal Museum har fået en bevilling fra Arbejdsmarkedets Feriefond på
6,4 millioner (eks moms) til at opføre et observatorium. Det er
meningen, at KAF skal være hovedaktør sammen med museet.

Dermed kan en mangeårig planlægning og drøm om et stort offentligt
observatorium gå i opfyldelse.

Jeg har haft kendskab til meddelelsen i et stykke tid, men der var lige
en taktisk finurlighed der skulle vendes før museet kunne offentliggøre
sagen.

Jeg skal nok give detaljer omkring proces og indhold osv. lidt senere.

Astro hilsen

Lars Spatzek