Re: Nogen der kan anbefale en astronomibog (som stadig er i handlen)?

  • From: Michael Quaade <mq@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 19 Mar 2013 14:59:21 +0100

Hej Astrolist
Jeg har også nogle stykker af Astronomisk Guide fra 2012 liggende, så
befolkningen  øst for Storebælt er ikke ladt helt i stikken de steder hvor
bibliotekernes beholdning er sluppet op. De kan hentes efter aftale på *4032
3553* eller mq@xxxxxxxxxxxxxx på en af adresserne:

Margot Nyholms Vej 17, 3220 Tisvildeleje (lige ved siden af Wieth-Knudsen
Observatoriet)
Hviddingvej 48, 2610 Rødovre (min bopæl)
Blegdamsvej 17, 2100 København Ø (Niels Bohr Institutet)

mvh Michael