Re: M13 fra sidste år

  • From: "Agga og Michael" <aggamich@xxxxxxxxxx>
  • To: <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 20 Apr 2010 21:39:55 +0200

Hej Torben og andre

Kameraet står til automatisk hvidbalance udendørs. Der kan sagtens være
andre forklaringer end Mogens forslag. Netop derfor kunne det være
interessant hvis vi kunne at nå frem til metode, hvor man med forskellige,
men ensartet behandlede optagelser kunne fastslå om det skyldes
kameraet/billedbehandlingen eller er et reelt fænomen.

Mvh
michael