Re: Lysende Natskyer!

  • From: "Hans Buchholtz" <wega@xxxxxxx>
  • To: "astrolist" <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 12 Jun 2012 22:38:29 +0200

Hej Jesper

Ja, jeg så et iøjnefaldende bånd af  lysende natskyer kl 23:30 fra vores
sommerhus på Møn. Båndet strakte sig op til ca. 20 grader over horisonten -
ikke så almindeligt her sydpå. Skyerne forsvandt langsomt. En time senere
var der ikke meget tilbage

Billeder? Jeg havde desværre ikke mit kamera med. Jeg knipsede et  par
billeder med et lånt kamera, men kvaliteten er her ikke noget at råbe hurra
for, så dem vil jeg spare jer for.

Hvorom alting er, så er vi nu godt inde i sæsonen for lysende natskyer :-)

Hilsen

Hans B