Re: Let nørdet - solfotos det næste halve år

  • From: ole fastrup <morkemand1@xxxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 28 Jun 2011 19:02:00 +0200

Hej Søren
Jeg har ikke prøvet noget som helst andet end det, jeg beskrev i artiklen.
Jeg er meget spændt på, om der kommer noget på overhovedet - også fordi
billederne *ikke* skal fremkaldes iflg- Justin. De skal bare lægges i en
scanner. Det er også derfor, jeg har flottet mig med de 6 stk "kameraer". Så
er der mulighed for forbedringer hen ad vejen!
Mørke hilsener
Ole - som ikke så din seneste mail!