Re: Laserpuls. Man skulle tro det var løgn.

  • From: Jesper Grønne <fotojesper@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 17 Dec 2011 20:59:39 +0100

Hej Torben.

Det er præcist derfor at det hedder "lukkertid" (altså den tid lukkeren står
åben eller er aktiveret/exponerer), og ikke "lukketid", som man nogle gange ser
anvendt, og kan forstås som den tid det tager lukkeren at lukke i, og som
derfor ikke direkte har noget med exponeringstiden at gøre.

mvh
Jesper.