Re: Krabbetågen - ny version

  • From: "Viggo Thorsbro Pedersen" <thorsbro@xxxxx>
  • To: <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 9 Jan 2011 22:24:08 +0100

Hej Torben.
Den er meget flot. En tilpas mørk/lys himmel, guidning i top, pæne små
stjerner og en meget smuk gengivelse af de spøgelsesagtige filamenter og så
har du/I ikke faldet for fristelsen med at lave en pasteludgave. Men smag og
behag er jo forskellig. Kommer selvfølgelig også an på hvad man vil
fremhæve.

mvh  Viggo