Re: Krabbetågen - ny version

  • From: Niels Haagh <nth@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 9 Jan 2011 13:36:22 +0100

Hej Torben,
Super flot billede. Jeg skød faktisk M1 samme aften. Desværre kommer de røde
farver ikke rigtigt med på et umodded Canon.

Jeg kikkede lidt på stregen fra asterioden. Det kunne se ud som om
fokuseringen ikke har været perfrekt i bl.a. den grønne optagelse. Har I
fokuseret for hver enkel farve eller kun luminansen ?

Mvh Niels

--
Med venlig hilsen/Kind regards

Niels T. Haagh