Re: Kabel

  • From: Søren Madsen <MasterOfTheUniverse2008@xxxxxxxxx>
  • To: "astrolist@xxxxxxxxxxxxx" <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 4 Apr 2011 11:16:12 +0200

Hej Michael!

Tak for forklaringen. Deres "Solid" kabel kan anvendes til stikdåse, så det er
nok det jeg skal vælge. Jeg havde kig på disse i enderne:
http://www.av-cables.dk/computer_kabler/netvaerkskabel/netvaerks_vaegdaase/cat6_netvaerks_vaegdaase_1_x_rj45_4282_da.html

Hvad er fordelen ved de noget dyrer Lexcom stik?

Mvh
Søren