Re: Kabel

  • From: Michael Rask <aggamich@xxxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 4 Apr 2011 09:30:02 +0200

Hej Søren

Vælg bedste kategori kabel. Jeg lavede hus for 1 år siden og valgte
gigabit, dvs. kategori 6e og tilhørende stik (250 HZ), det er ganske
nemt at montere med Fugadåser eller et lille krydsfelt eller switch.

Pas på ikke at købe drop-/patch kabel, altså forbindelseskabel mellem
pc og stik, det er en anden type kabel.

God arbejdslyst.

Mvh
Michael