[ANN] Jacobservatoriets Webshop

  • From: Jacob Schultz <jacob@xxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 18 Nov 2009 17:22:09 +0100

Noget gik tilsyneladende galt med den første post - i hvert tilfælde fik
jeg aldrig selv beskeden, og i arkivet mangler en del af mailen. Derfor
tillader jeg mig at sende annoncen igen - håber det er ok

-

Jeg har længe puslet med ideen om at åbne en lille webbutik med
teleskop-dimser. Nu er det sket! Kig ind og se om der er noget for dig:
http://www.jacobservatoriet.dk/shop

I øjeblikket fører jeg fingerskruer i forskellige størrelser, fjedre til
hovedspejle og opgraderingssæt til newton-teleskoper. Det er planen at
der kommer forskellig elektronik og software hen ad vejen.

Da shoppen er helt ny kan der måske være lidt småproblemer med den. Du
er MEGET velkommen til at fortælle mig hvis du finder nogen fejl.

Mvh
Jacob Schultz