Hvorfor kan jeg ikke se mine egne mails på astrolist?

  • From: Frank Sørensen <astronom@xxxxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 29 Apr 2012 11:11:56 +0200

Hej Ole,

Listen er konfigureret til [ECHOPOST], som betyder at brugere får
tilsendt en kopi af deres egne mails. Jeg har lige tjekket
indstillingerne på din specifikke brugerkonto, og den har også flaget
[ECHOPOST] sat.

Prøv at tjekke din spam-folder eller dine filtre, og se hvad der sker
med dine mails. Jeg har før hørt at gmail-brugere ikke kan se deres egne
mails, men jeg tror det kan løses ved at kilde gmail-indstillingerne
lidt under maven.

Er det nogen andre der ved, hvordan gmail tweekes?

Vh Frank

--
Frank Sørensen
56°10'45"N 10°11'28"E