Re: Hvad i himlen... (nyt projekt)

  • From: Jesper Grønne <fotojesper@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 27 Aug 2014 16:57:52 +0200

Mange tak for kommentarerne John og Henrik.

Jeg kan godt se hvad I mener, de trykte medier er på tilbagegang i disse år, og
de digitale medier vinder voldsomt frem.
Jeg tror dog ikke, at hverken bog- eller visse avis- eller magasin-udgivelser
dør ud.
Se hvad der skete indenfor musik-branchen, da den blev digitaliseret for vel
omkring 30 år siden. Først faldt salget af LP-plader voldsomt, til fordel for
CD´ere. Senere faldt salget af CD´ere voldsomt, til fordel for streaming.
Faktisk udgives der igen LP-plader i massevis. Ikke i store oplag, men mange
unge musik-entusiaster elsker det analoge format, med den klang og feeling, der
nu er med det.
Personligt har denne udvikling betydet, at jeg bruger alt fra LP´ere til
streaming. Jeg holder af S&T i den trykte udgave, samt den lokale avis - også
leveret på papir. Det er et dejligt supplement til alt det digitale, Jeg kan
ikke forestille mig, at PC-skærmen og iPad´en vil tage livet af alle trykte
medier.

Det er netop meningen, at mit projekt om den danske himmel skal udgives på
flere platforme, et flot trykt bog, fotoudstillinger, samt naturligvis i én
eller flere digitale former.
Projektet må gerne, både i indhold og udtryk ramme rimeligt bredt.

Håber det giver mening :-)

mvh
Jesper.