Re: Hvad i himlen... (nyt projekt)

  • From: Henrik Rosenørn <henrik.rosenoern@xxxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 25 Aug 2014 12:45:31 +0200

Nej jeg må tilslutte mig det med en bog.
Medmindre du har støtte til en gratisudgivelse á la Astronoisk's?
Ellers ville en app hjælpe på tilgængeligheden, så man kan tilgå den på
mobil/Pad.
Det har jeg vægtet meget højt i det nye design af
http://www.astronomibladet.dk, som er lavet i et specielt skalérbart design
til pads.
App'en er også snart klar.

Mvh Henrik