Re: Hjælp

  • From: Jacob Schultz <jacob@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 9 Dec 2009 06:53:37 +0100

Ja mærkeligt nok har jeg modtaget har jeg modtaget mine to posts i
denne tråd, men mine test-mails dukkede aldrig op.
Hvis jeg kigger i arkivet kan jeg også se mine test-mail, selvom de
ser noget underlige ud...

Nå, alt ser altså ud til at være ok, så jeg er glad nu. Tak for
hjælpen til alle.

Mvh
Jacob