Re: Hjælp

  • From: John Ståhle <John.Staahle@xxxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 08 Dec 2009 17:40:35 -0300

Problemet med ikke at modtage egne mails havde jeg, da vi brugte
sunsite, nu er det væk - du har åbenbart overtaget det :-D

Løsningen er selvfølgelig at oprette et abonnement for en anden
mailaccount, det er noget snask, men i det mindste ser du dine egne posts.

--
Saludos Cordiales, Med venlig hilsen, Yours sincerely, Mit freundlichen
Grüßen,

John Ståhle . Lavalle 35 . Torre Sur 8:11 . Barrio Centro . Tercera
Sección . 5500 Mendoza . Argentina