Re: Gratis e-Bog - "Bedre feriebilleder"

  • From: Frank Sørensen <astronom@xxxxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 01 Jun 2011 23:11:47 +0200

Hej Henrik,

Jeg har netop læst din eBog. Udmærket guide, med mange gode tips.

Tak fordi du har valgt at udgive den i public domain.

Måske burde der strengt taget stå ann i subject på grund af det kommercielt
tangerende indhold, men det ser vi gennem øjnene med denne gang ;-)

- Frank

--
Frank Sørensen 56°10'45"E 10°11'28"N