Re: Globe at Night 11. - 20. april

  • From: ole fastrup <morkemand1@xxxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 11 Apr 2012 22:52:05 +0200

Hvis der er nogle, som kender de mørke steder i Danmark, så er det vel
dette forums medlemmer!
Men hvad er kriterierne?
Hvor tit opdateres et kort?
Hvor/hvem?
Skal man kunne komme dertil?
Det område som er skitseret på "DNs fine kort" sydøst for Aalborg er Lille
Vildmose. Der er buldermørkt, men ufremkommeligt i store områder...?
En opgave for en landsdækkende organisation?

Mørke hilsener
Ole

PS Der er selvføleligt ikke ufremkommeligt til NAFAs observatorium derude...