Fwd: Re: Problemer med ÆØÅ

  • From: "Soren.Jessen" <astro.soren@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: ASTROLIST <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 5 May 2015 10:50:55 +0200

Videresendt mail:
----- Original meddelelse -----
Fra: Soren.Jessen <astro.soren@xxxxxxxxxxxxxx>
Til: Henrik Persson <henrik@xxxxxxxxxxxxx>
Dato: Tir, 05. maj 2015 10:50
Emne: Re: Problemer med ÆØÅ

Hej Henrik
Afhængig af, hvor man sender fra eller vidresender er der mange vaianter
af Content-Type:
nogle, der også står til "plain" men fungerer alligevel med ÆØÅ, så der
må være flere årsager til fejlen.
ved copy and paste gik det galt for Niels
Når jeg videresender mail med TDC webmail er Context-Type:Plain
men jeg ser stadig ÆØÅ.

Mvh
Søren Jessen

Fra: Niels Haagh <nth@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
Til: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
Dato: Lør, 02. maj 2015 21:43

Hej Alle,
�rets Astro-Træf på Avnø Naturcenter bliver afholdt:

*Fredag den 2.oktober 2015*
til
*Søndag den 4. oktober 2015*

Sæt kryds i kalenderen allerede nu. Det præcise program kommer
efter
sommerferien.

På Avnø træffet kan du opleve en helt fantatisk mørk himmel og
en
flot
natur med sæler og ofte havørne. Træffet lægger vægt på aktiv
amatørastronomi så der er altid masser af teleskoper og udstyr
som man
kan
se og tale med ejerne om.

Se billeder med mere fra de tidligere års træf her:

http://kaf-astronomi.dk/arkivbilleder-2/2014-avnoe

Tråd om Avnø 2014

<http://astro-forum.dk/forum_posts.asp?TID698&KW=avn%F8&PID6783#126783>

På gensyn på Avnø

Niels Haagh, Københavns Astronomiske Forening

denne post afsendt som webmail
mvh
Søren Jessen