Re: Fotostat

  • From: Michael Quaade <mq@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 16 Oct 2013 10:23:38 +0200

Hej Ole
Jeg skal til Portugal i næste måned og bl.a. være nogle dage i Lissabon. Så
kan jeg jo se efter. Kan du huske noget om museet, der kan gøre det nemmere
for os at finde det? Det lyder jo spændende. Skal jeg - om muligt - købe en
kopi af billedet og få den sendt til dig? Det er jo nok for stort til at
tage med hjem uden at det lider skade undervejs.

mvh Michael