Re: Fotostat

  • From: Mikael Svalgaard <mikael.svalgaard@xxxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 13 Oct 2013 16:55:58 +0200

Hej Ole,
dette billede er lavet af en sand mester og ville med lethed kunne tåle
forstørrelse i den grad du efterspørger:

http://www.robgendlerastropics.com/M31NMmosaic.html

Man kan købe Gendlers billeder flere steder, men hvis du vil have kvalitet
i det format tror jeg at det koster!

http://www.robgendlerastropics.com/Prints.html

-mvh. Mikael Svalgaard