Re: Epoxy og optik

  • From: Henrik Rosenørn <hrjo@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 22 Apr 2010 21:01:01 +0200

Hej Søren

Jeg ved ikke med den konkrete epoxy lim, men jo: Jeg har set ekspempler på
lim-dampe der har ødelagt coatingen.
Den ene havde fået en fin mælkehvid film over hele linsen, mens den anden
bare ikke havde nogen coating mere! :O(

Så det skal man passe på med, men kan heldigvis klares med god tid til at
dunste af

Mvh Henrik