Re: Den elektroniske bog

  • From: Jacob Schultz <jacob@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 24 Apr 2010 13:07:55 +0200

E-bøger er uden tvivl fremtiden! Jeg tror dog jeg lidt endnu
fortsætter med de "gammeldaws analoge" bøger, som også han nogle
fordele - fx at man ikke kan glemme hele ens bibliotek i toget på en
gang :-)

Kindle blev iøvrigt anmeldt i So Ein Ding på DR2
(http://www.dr.dk/DR2/Soeinding/Programmer/2010/03/23101505.htm) hvor
den fik en noget blandede anmeldelse. I Europa er der en lang række
begrænsninger, som gør at værdien af e-bogslæseren er væsentligt
forringet, fx er der ikke billeder i avisen!

Mvh
Jacob Schultz