Re: Cerro Paranal

  • From: Soeren Larsen <soerenslarsen@xxxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 1 Jan 2010 17:31:49 +0100

Hvis du nåede gennem den lange forklaring i min anden mail kan
jeg give et kort svar på dit første spørgsmål:
Fordelen ved at kombinere lyset fra alle 4 ville være at man kunne
få flere baselines (altså bedre dækning af (u,v) planen) i et "skud".
Det er dog ikke teknisk muligt med de eksisterende VLTI
instrumenter.

vh
Søren