Re: Billeder fra Avnø astrotræf - rettede links?

  • From: Henrik Rosenørn <hrjo@xxxxxxx>
  • To: <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 6 Oct 2011 13:24:24 +0200

Hej Frank

Langt om længe altså - Men de var værd at vente på :o)
De er godt nok blevet gode.

Hvilket teleskop/kamera er de taget med?

M101 Supernovaen er allerede falmet en hel del skal jeg love for.
Jeg sad lige og sammenlignede med mit eget seneste - der er noget mere blus
på dit foto :o)
http://astronomibladet.dk/images/stories/M101stack.jpg
(12 x 40 sek uguidede med Explorer150PDS på EQ3 og EOS-500D)

Mvh Henrik