Re: BesøgKøbenhavns Astronomiske Forening i Brorfelde

  • From: Mette & Lars Spatzek <spatzek@xxxxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 15 Mar 2010 21:15:00 +0100

Hej alle!

Ofte kan fokus blive fjernet fra selve formålet, fordi man hænger sig i
detaljer om ord og ikke ser resultaterne foran sig.
Søren Jessen - gamle dreng - husk at det aldrig kan betale sig at gå i
fight om ord i plenum (Astrolist), hold det internt i KAFs inderkreds.
I stedet for at påpege en fejl i en mail fra et medlem på listen her, så
skulle det hele i stedet for 100% have været en opfølgning til KUAS
glædelige meddelelse om bygningsfredningen og en påpegning af at der
kommer flere og flere aktiviteter i Brorfelde. Om dert er Vennekredsen,
KAF eller en 3. person er ligegyldig, bare vi får bevaret sted (og
udviklet det fornuftigt).

Så defor Astrolistere - I skal være hjertelig velkommen til at bruge
Brorfelde aktivt og følge med i de mange astronomiske gøremål på stedet.

Hilsen

Lars Spatzek