Re: Astrobutik i Shanghai

  • From: Jeppe Høgh Andersen <jeppe@xxxxxxx>
  • To: <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 16 Apr 2011 15:05:54 +0200

Hej Michael,
Der er mig bekendt ingen teleskop-butikker i Shanghai. Til trods for, at der
bor en absurd masse mennesker, er der ikke en eneste.

Den eneste forhandler i Shanghai, som jeg kender til, er Science Discovery
(http://www.sdscience.com) der ligger i et højhus i Pu Tuo-forstaden. Du kan
tage en taxa derud fra centrum på 20-30 minutter. Men forvent ikke en
udstilling. Det er et postordre- og agentfirma i slidte lokaler på 7. sal.

Men Clare, der ejer det, er en sød dame, der helt sikkert gerne vil bruge lidt
tid på at tale med dig om priser og muligheder, hvis du tager derud.

Hilsen Jeppe