Ann: Celestron C14 classic med Hyperstar sælges

  • From: Michael Rask <aggamich@xxxxxxxxx>
  • To: astrolist <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 22 Sep 2013 18:30:57 +0200

Kære alle

Da jeg synes min C14 er ved at være lidt for stort som mobilt setup
overvejer jeg at sælge den og tilhørende hyperstar enhed. Der
medfølger forskellige opgaderinger af C14, bl.a. Starlight 1:10
microfokuser, kraftigere ADM Losmandy svalehale, Baader 2" vusual
back, original Hyperstar dughætte med låg (med udskæringer til kabler
osv), pelikankuffert med seneste version af Hyperstar med forskellige
adaptere, bl.a. til Canon EOS, SBIG, Mallin cam, 14" Kendrich
varmebånd etc.

Ny tubus pris i Danmark er omkring 55.000,- Hyperstar enheden koster
omkring 15.000,-

Et umiddelbart bud på en samlet salgspris er 33.000,- alt i bedste
stand. Det skal finansiere noget der fylder lidt mindre.

Se billeder taget med setuppet her, det er allesammen omkring 1 times
samlet eksponeringstid på hver med 1 minuts subs, taget med Canon 40D.

https://www.dropbox.com/sh/5n696lhaymlhqi0/IPraRf3df5

Vh
Michael Rask

Sendt fra min iPad