Re: Adgang til Brorfelde

  • From: "Torben Taustrup" <ttau@xxxxxxxxxx>
  • To: <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 12 Mar 2010 19:26:45 +0100

Hej Hans Jørn

Det er rigtig gode nyheder - det er jeg glad for at høre.
Brorfelde er et spændende sted, og det ville være synd at
lukke det hele. Stedet har helt klart historisk betydning,
så selvfølgelig er det bevaringsværdigt.
Jeg lurer lidt på, hvor gæster som kommer i bil skal
parkere.
Der er jo en forholdsvis stor parkeringsplads ved
hovedbygningen - må man ikke køre ind på den og parkere?
Alternativet er vel "skovvejen" uden for området - men det
er vel ikke så smart - omend denne vej ikke er så befærdet?