(ANN) teleskop og tilbehør sælges

  • From: Jesper Grønne <fotojesper@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 19 Mar 2013 16:48:27 +0100

Jeg har købt et brugt 14" teleskop og vil derfor sælge mit 8" SCT.
Det er et Celestron NexStar 8GPS med kulfiber tubus i gaffelmontering.
Jeg købte det fra nyt, det er i fin stand, jeg har passet godt på det i 10 år.
Mit antidug varmebånd har fx været tændt under coveret, når teleskopet har
sovet.
Det er med originalt stativ, GOTO håndkontrol, søger, strømforsyning, dansk og
engelsk manual.
Det er Hyperstar kompatibelt (f/2)
Jeg sælger det uden unødvendigt tilbehør for kr. 8.900,-

Der kan tilvælges følgende tilbehør:
Celestron piggyback beslag
Anti-vibrations pads (nye)
Mini AMD skinnesystem til 8"
AMD piggyback
AMD beslag til fx autoguider
Guidescope (80-200mm objektiv)
Guidekamera Qcam5T (3,3MP farve)
PC kabel RS232, samt FTDI USB kabel til NexStar
Timerudløser til Canon (ny)
Alu-plade til bly kontravægte (hjemmelavet)
8" Celestron sol-filter
Stor Weber cover.

Se billeder og priser her: http://astrophoto.dk/gallery/thumbnails.php?albumT
Der er tilbehør for kr. 4.600,-
Hvis det hele købes samlet giver jeg mindst kr. 1.600,- i rabat, det vil sige
teleskopet med alt tilbehør for kr. 11.900,-
Det kan ses og prøves i Silkeborg.

De bedste hilsener
Jesper Grønne.