Re: [ANN] Juletilbud fra Track The Stars - Tele Vue

  • From: "Finn" <jerseycowdk@xxxxxxxxx>
  • To: <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 3 Dec 2009 04:54:49 +0100

Ikke denne meddelelse, men har prøvet det samme en gang i sommers, hvor jeg
modtog en ordentlig
omgang mails om det samme. Det var som om at ens mailadresse var gået i hak.

Om det var en salgs annonce eller en alm postning, husker jeg ikke, men det
var fra Astrolist.

Jeg gjorde ikke andet ved det end bare at slette dem.

Mvh Finn