Re: [ADM] Månedlig notits - Julenotitsen

  • From: "Torben Taustrup" <ttau@xxxxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 2 Dec 2009 06:59:06 +0100

Hej Stig

Tak for dine kommentarer. Jeg skal nok rette det til næste
gang ;)
Jeg har i øvrigt fundet ud af, at det også er muligt at
abonnere på digest-versionen, så den oplysning vil også
komme med næste gang.
Mht. annocering i Astronomibladet, så har jeg forgæves
søgt efter denne artikel, så jeg må lige have fat i Henrik
- så må han tage initiativ - selvom han jo i mellemtiden
har fået oprettet sit eget forum, Astro-Forum.

--
Torben Taustrup
TOC Observatory - home page: http://tocobs.org