Re: 3 uger tilbage

  • From: Jesper Grønne <fotojesper@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 15 Mar 2010 16:38:52 +0100

Hej alle.

Michael - fristen er ved udgangen af denne måned.
Læs mere her:
http://astrophoto.dk/gallery/displayimage.php?pos=-702

Søren - når du vil linke til dit billede, skal du kopiere det URL-
link der vises i billedets date UNDER billedet (ikke adressefeltet)
ellers kan databasen på serveren ikke finde ud af det ☺

Jeg går ud fra at det er disse her:
http://astrophoto.dk/gallery/displayimage.php?pos=-815
http://astrophoto.dk/gallery/displayimage.php?pos=-814

I øvrigt TAK for interessen og deltagelsen ☺

mvh
Jesper.