[artbox] ПРИЯТЕЛИ ЗАД БАРА - Ирмена Чичикова - 30 ноември

  • From: ARTNEWSCAFE <news@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: elektric bg <elektrik_bg@xxxxxxxxxxxxxxx>, artbox@xxxxxxxxxxxxx, art_box <artbox@xxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 25 Nov 2014 20:21:18 +0200

ПРИЯТЕЛИ ЗАД БАРА

Ирмена Чичикова
aктриса

30 ноември (неделя) 2014

14.00 - 19.00 часа
artnewscafe, Пловдив

На 30 ноември, неделя, от 14:00 часа в инициативата “Приятели зад бара” на
artnewscafe, Пловдив гост ще бъде актрисата и Ирмена Чичикова. Вдъхновена от
последния филм на Иняриту - “Birdman”, тя ще експериментира с пространството,
като го превърне в гримьорна - този малък храм на всеки актьор. С известна доза
личен сарказъм artnewscafe ще бъде облепено с плакати на актрисата от нейни
представления. По рафтовете ще има актьорски книги, а огледалото ще бъде
облепено със снимки, за да се превърне в гримьорна. Посетители ще могат да си
вземат маски с лика на актрисата, както и да си поръчат от нейния Чи-Чай или от
коктейл “Ирманак”. Ще слушаме любимата музика на нашумялата актриса от филма
“Виктория” на Майя Виткова, както и десете й любими песни от радиопредаването
Молескин на БНР Пловдив. Очакват ни още прожекции на късометражни филми и много
положително настроение от една истинска пловдивчанка като Ирмена.

-
Ирмена Чичикова е актриса на свободна практика. Завършва актьорско майсторство
в класа на проф. Маргарита Младенова и проф. Иван Добчев през 2008 година.
Професионалният й път минава през Пазарджик, Сливен, Русе и Сфумато, където
играе напоследък. За първото си представление "Изкуството да смиташ боклука под
килима" с режисьор Деси Шпатова получава номинация "Икар" и награда "Аскеер"
2009 за главна женска роля. В последните години се снима активно в киното и има
вече три главни роли в пълнометражни филми, сред които "Аз съм Ти" на Петър
Попзлатев и "Виктория" на Майя Виткова - първият български филм в селекцията на
най-големия фестивал за независимо кино "Сънданс". За ролята си в "Аз съм Ти"
Ирмена получава съвместна награда за главна женска роля на фестивала "Златна
роза" 2012. Последните месеци шеметно пътува по фестивали из цял свят.

-
Инициативата „Приятели зад бара” на artnewscafe има за цел да среща
посетителите с интересни личности, които представят заниманията, любимите си
напитки, храни и се превръщат в онези бармани, с които можеш да побъбриш на
воля.

-
www.artnewscafe.com
news@xxxxxxxxxxxxxxx