[aenda] Re: ruta sendeirismo

  • From: Rita lula <rita_lula@xxxxxxxxxxx>
  • To: <aenda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 14 May 2010 01:07:41 +0100

hey

eu podo dias:  19, 24, 26 ou 27.

por favor ocnfirmademe dias e horas.

^^
From: emmanerea89@xxxxxxxxxxx
To: aenda@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [aenda] Re: ruta sendeirismo
Date: Wed, 12 May 2010 20:25:13 +0000

uf!!! sen os coxes das duas marias non imos poder facela. tou pensando, a
semana seguinte (24, 25, 26, 27 ou 28,) podedes as dos coxes?(maria xa sei q
non q segues sen ITV je) o bo de facela esa semana e q ai mais tempo pa
anunciala, o unico malo e q se aproxima os exames pero a quen lle apeteza de
verdade non creo q sexa tanto impedimento non? a parte a ruta dura 2horas e
pico asi q podemos ir so a tarde pa quen quera estudar pola maña. que vos
parece?

se vos parece ben, rita maria e amaia (bueno, fala con marta e martita)
dicideme que dias podedes.esta semana eu teño o coxe de marcos seguramente asi
q xa seria un mais. teño q mirar a axenda a ver q dias podo eu e xa os poño
tamen. ata pronto!!!

From: aska1985@xxxxxxxxxxx
To: aenda@xxxxxxxxxxxxx
Date: Wed, 12 May 2010 12:22:43 +0200

AUPA!!!

yo me apunto y de mi piso, martita tambien se apunta asiq en principio
disponems de coche, en principio con dos plazas libres de todas formas hoy  o
mañna confirmamos, y marta la catalana se lo piensa, y si viene se dipondria de
otro coche mas. la ruta exactamente por donde es???
por ter mas informacion.

y sieso vamos esta semana con los perros y podriamos dar la vuelta del reves
para encontraros a mitad de camino en plan casual, jajaj,

habra q llevar bocata entonces??

Con las alertas de Hotmail no perderás detalle de tu correo. ¡Contrátalo ya!

¿Buscas trabajo? Te enseñamos las 10 mejores empresas para trabajar en 2010.

¿Buscas trabajo? Te enseñamos las 10 mejores empresas para trabajar en 2010.

¿Sabes que La Gente de Hoy tiene GUARDAESPALDAS contra el Spam?

Hotmail: Trusted email with powerful SPAM protection.